dinsdag 13 september 2011

Storm!

Windkracht 7 volgens het KNMI, daar had ik last van, gisteren onderweg naar huis. In de stad ging het nog wel, gebouwen houden toch wel de ergste vlagen tegen, maar eenmaal in de polder....

Soms kwam mijn kilometerteller niet boven de 8 km/uur uit! Op sommige stukken was de wind gelukkig wat minder door een boerderij met een boomsingel. Tot mijn verbazing (ja nog steeds na al die jaren fietsen) fietste ik niet alleen met mijn benen, maar voelde ik de spieren in mijn armen én in mijn rug aan het werk! Totale workout dus ;-)
Ook moest ik bedacht zijn op takken op het wegdek, windvlagen die je zomaar een meter naar links blazen en takken met bladeren die uit de lucht komen vallen.


Het is dan toch prettig om op enig moment de oprit naar de flat op te rijden en te constateren dat het weer is gelukt! En als ik dan lees dat er weer de nodige bomen zijn omgewaaid in mijn regio, dan ben ik toch blij dat ik weer heelhuids thuis ben gekomen.

En dan lees ik net ook nog dat 12 september de Fiets naar je werk-dag was !

Enfin dat was maandag, vanmiddag de herkansing ;-)

Geen opmerkingen: