donderdag 17 juli 2014

Fietsbroek

Normaal ben ik van 'doe niet te ingewikkeld' en een beetje lui. Dus naar mijn werk fiets ik in mijn 'werk'-kleding. Omkleden kost tijd en gedoe ;-)

Maar deze week vond ik het toch wel verstandig om iets anders aan te trekken onderweg. 's Morgens al bijna 20 graden is toch wat warm om dan nog fris en fruitig op kantoor te verschijnen tenslotte :-)
Dus een shirtje en korte broek voor op de fiets en rok en ander shirtje mee in de tas.

En hoewel ik toch zo'n 6000 - 7000 km per jaar weg trap waren mijn zitbotjes deze week niet blij met al dat gefiets. Dus dan is het wel heel fijn om een fietsbroek met zeem aan te trekken. Iets wat ik normaal alleen doe tijdens een fietsvakantie of een incidentele lange dagtocht.



 Kortom een weekje afgeweken van mijn gewoonte. En dat was toch wel een goede beslissing!

Volgende week zien we wel weer verder.


Geen opmerkingen: