donderdag 21 juni 2012

Mazzel

Op de fiets naar huis vanavond begint het voorzichtig te spetteren. Eigenlijk best aangenaam na een middag drukkende warmte op kantoor. (Het is tenslotte de eerste zomerdag volgens de kalender haha).
Als het wat harder gaat trek ik toch maar mijn regenjas aan.
Al trappende bedenk ik dat ik de werkweek net zo eindigt als dat die begon; fietsend in de regen.

Alleen maandag was ik onderweg naar een cursus herhaling Bedrijfshulpverlening in Haarlem (leuke route overigens!). Druipend binnenkomen was niet handig, maar gelukkig deed mijn regenpak het goed en had ik droge schoenen meegenomen.

Vanavond is de regen lekker qua temperatuur én ik ben onderweg naar huis ;-)
Net 15 minuten thuis hoor ik hoe het buiten begint te suizen. En ja hoor, de regen komt loodrecht naar beneden... met enorme hoeveelheden.
En dus concludeer ik dat ik weer eens geluk heb gehad; nu het echt slecht wordt zit ik lekker binnen, droog en warm!

Geen opmerkingen: