maandag 26 april 2021

Onderdelen zijn binnen en geplaatst

 

 Zooo blij met het WhatsApp berichtje van Christiaan: 'Ben ik even lekker bezig'.

en een poosje later 'Ben je thuis vanmiddag?"

Nou ... sterker nog; ik zit op dat moment op de bus te wachten, een paar kilometer van de plek waar deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Dusssss... ik kan hem komen ophalen zo meteen.

En zo gezegd zo gedaan. 15 minuten wandelen vanaf de bushalte en dan zie ik de grote bus van de Fiets-Freak staan. En aan de achterzijde staat mijn trouwe tweewieler op mij te wachten.

Wat ben ik blij om mijn stalen ros weer te zien! (of het wederzijds is durf ik niet te zeggen 😁) .

Na een kop koffie verzorgd door de monteur stap ik - na zeven weken !- weer op mijn fiets en peddel langs de ringvaart naar Zwaanshoek en vervolgens door de Groene Weelde naar huis. Het zonnetje op mijn hoofd en de wind in de rug;  niets mooier dan een fietstocht 💚.

Geen opmerkingen: