woensdag 8 februari 2012

Wit, bandenspoor of schoon

Fietsen in de sneeuw vind ik leuk! Spannend! Maar ook vermoeiend ;-)
Maandag voor het eerst het witte poeder in.

De gemeente Haarlemmermeer liet me niet in de steek; zodra ik ons buurtje uit was, kwam ik op een keurig geschoven en gestrooid fietspad. Langs de Hoofdvaart idem.

Totdat ik het niemandsland tussen Badhoevedorp, Lijnden en Amsterdam De Aker bereikte natuurlijk. Echt ff origineel sneeuwploegen ;-)
Door de Aker werd dat er nog niet beter op, Amsterdam kan een voorbeeld nemen aan Haarlemmermeer...  Een smal bandenspoor is voor mij gelukkig genoeg (mits je geen tegenligger tegen komt haha)

Nu, al weer halverwege de week, is het industrieterrein Lijnden-Badhoevedorp ook behoorlijk toegankelijk. Langs De Alpen richting stad blijft een uitdaging.
Grote voordeel is overigens wel dat je geen scooters en bijna geen brommers tegen komt, die durven het niet aan met deze witte vloerbedekking, wat mij betreft lekker rustig!

Geen opmerkingen: