maandag 30 januari 2012

Te warm

Ja, echt. Niet het weer, maar wel alle kleding die ik droeg op de fiets vanmorgen ;-)

Op het nieuws was duidelijk te zien dat het een stuk kouder zou zijn; gevroren vannacht, middagtemperatuur rond nul, oftewel 's morgens vroeg, tegen de wind in (was mijn aanname) zou het koud zijn.
Gewapend met laarzen, wollen broek, hemd, t-shirt, wollen trui, lange jas, handschoenen en een muts moest het lukken. Voor de zekerheid een tweede paar handschoenen, een hoofdband en een zonnebril (ook effectief tegen sneeuw/hagel en koude wind) in mijn tas.

En dus zat ik al snel met het zweet op de rug... de wind zat nl. zuid-zuidoost in plaats van noordoost en de temperatuur was in Amsterdam was + 2 graden Celsius.

Gelukkig had ik al die warme voorzorgsmaatregelen op kantoor wel nodig ;-)

Geen opmerkingen: