woensdag 27 juli 2011

Waarom

Tja, waarom start iemand een blog? Omdat hij/zij denkt iets te melden te hebben aan de buitenwereld? Om grote en kleine zaken van zich af te schrijven?

Ik liep al een poosje rond met de gedachte dat het misschien leuk zou zijn iets te delen van mijn alledaagse ervaringen onderweg. Onderweg is bij mij zeker 1,5 uur per werkdag.... op de fiets. En dan zie ik wel eens iets ;-)
Niet dat die ervaringen nou zo wereldschokkend zijn, maar ze geven regelmatig kleur aan mijn dag.

Ik wil dan ook een lans breken voor het op de fiets naar het werk gaan, juist omdat het (naast al die bekende argumenten als beweging, conditie, afvallen, etc. etc.) ook andere positieve momentjes geeft.

Bovendien kun je zelfs dagelijks fietsen voor het goede doel! Kijk maar eens op  Fietsenscoort.nl

Geen opmerkingen: