zaterdag 17 mei 2014

Transportje

Nee, dit is geen vakantieplaatje.
Omdat het zulk prachtig weer was besluit ik om niet met de bus naar Noordwijk te gaan, maar op de fiets (ca. 23 km). Ik heb via Marktplaats een hanglamp gekocht voor boven de eettafel.

Nadat ik een pinautomaat en vervolgens het bewuste adres heb gevonden ben ik even zoet met het goed inpakken van de lamp (ca 75 cm lang, met vijf hanglampjes van glas). Omwikkeld door een deken gaat de lamp in de fietstas. Het geheel zet ik met een spin vast.
En dan... zoek ik snel de Leidsevaart op en besluit ik deze tot aan Bennebroek te volgen.
Lekker rustige weg, mooie omgeving en windje in de rug! Het voƩlt wel als vakantie ;-)

Aangezien het niet de enige boodschap is van vandaag fiets ik door Heemstede naar Cruquius om daar een pakketje speldjes voor de afdansen op te halen en een tas met gordijnstalen te retourneren. Daarna terug naar huis.
Al met al 55 km gereden. Lekker tochtje ;-)

Geen opmerkingen: