dinsdag 4 juli 2017

Verzamelen en inpakken

Overal liggen stapeltjes spullen; kleding, toilettas, slaapmatje, kookspullen, fiets gereedschap, etc.

En dat alles moet straks in vier fietstassen en een stuurtas passen. Want na drie zomers zonder fietsvakantie kruipt het bloed nu toch weer waar het niet gaan kan en wil ik heel graag gewoon 'ergens die kant op' fietsen met m'n hele hebben en houwen.
Verbazingwekkend zo weinig als een mens dan blijkt nodig te hebben. ;-)

De 'keuken' tas inhoud















Het plan is om af te zakken via Limburg, randje België en Frankrijk en dan linksaf te slaan richting Karlsruhe. Om daar een schoolvriendin te bezoeken. Spannend dus of alles wat ik wil ook mee kan nemen en of het weer, mijn fiets en mijn lijf zich een beetje gaan gedragen... :-)

De slaapzak en het laken zijn gelucht, de tent nagekeken.

Vier tassen zo goed als klaar; voortassen met kleding, boek, toilettas, achtertas met de 'slaapkamer' (slaapzak, lakenzak, matras, fleecedeken,wegenkaarten en handdoeken) en de stuurtas.
Uitdaging is dan ook om het gewicht links en rechts ongeveer gelijk te hebben...

Nog één nachtje in mijn eigen bed en dan heb ik antwoord op bovenstaande vragen haha.

1 opmerking:

Unknown zei

Is gelukt blijkbaar