donderdag 20 juni 2019

Fietsenstalling Hoog Catharijne

Voor een seminar vanuit het werk naar Utrecht. En wat doe je dan als het mooi weer is? Juist, vanaf het station met een OV-fiets.

Nu is er enorm verbouwd op en rond Hoog Catharijne, het zoeken naar de stalling Smakkelaarsveld was dan ook een uitdaging.

En toen ik de entree gevonden had verdwaalde ik in de vele gangen van de stalling zelf... want wáár was de OV-fiets verhuur dan?

Kennelijk is het zo nieuw dat de routebordjes nog ontbreken ;-)


 Enfin, met fiets de uitgang zo gevonden (wel door achter iemand anders aan te fietsen) en heerlijk door het centrum naar Oost gepeddeld (Archimedeslaan). Nog even de navigatie op de telefoon aangezet omdat ik ergens een afslag had gemist.

Heerlijk om na een aantal uren binnen zitten weer op de fiets te mogen stappen, terug naar het station. Nadat ik twee rondjes door de stalling had gefietst, wederom opzoek naar de OV-fiets afdeling, kon ik de fiets weer keurig inleveren en via de trap, die ik nu in één keer wist te vinden haha, terug naar het station zelf en de trein naar huis.


Wat een mooie ruime stalling! Wat een verbetering van het stationsgebied wat voorheen omgeven werd door (lukraak) geparkeerde fietsen.

Utrecht chapeau!

Geen opmerkingen: