dinsdag 29 mei 2012

Nieuwe bekenden

Gezellig, weer twee mensen onderweg met wie ik een begroeting uitwissel!
Langs de Hoofdvaart al een paar keer een mevrouw tegengekomen die voorzichtig knikte. Nu we elkaar meerdere keren getroffen hebben én herkennen is het tijd voor de volgende fase; een glimlach en duidelijke hoofdknik. ;-)

En op bedrijventerrein tussen Lijnden en Badhoevedorp kom ik steeds dezelfde meneer met zijn hond (soort schapenhond) tegen. Ook wij groeten elkaar vriendelijk als ik passeer.
Het doet me altijd goed als ik meerdere mensen kan groeten op mijn tochtje. Het waarom is me niet helemaal duidelijk; gezien worden? erkenning van mijn bestaan? stukje menselijk contact? Zoiets ;-)

Het begeven van m'n achterrem deed hier niets aan af. Dit bleek trouwens een losgeschoten kabeltje te zijn dat ik bij aankomst op mijn werk meteen kon verhelpen.
Soms is het leven helemaal niet zo ingewikkeld ;-)

Geen opmerkingen: