vrijdag 25 mei 2012

Genieten

Deze week weer vier werkdagen heen en weer gefietst. Wat een genot met dit weer!
's Morgens stap ik toch iedere keer met een jas aan op (beetje hard leers of nog wat weinig vertrouwen na al die kou?). Maandag ging m'n jas halverwege de rit uit, donderdag al zodra ik met de fiets buiten kwam ;-)

Vandaag niet op de fiets naar het werk, maar wel naar Amsterdam. Met als toegift door het Amsterdamse Bos. Met dit weer rijd ik voor mijn plezier een stukje om..
En dat is maar gelukkig ook, want de Schipholweg was voor een deel afgesloten
Ik moest dus door Badhoevedorp heen. ;-)

Ook deze week voor het eerst klaprozen in de berm gespot. Die vallen echt op tussen al dat wit, geel en groen..
En als je goed kijkt zie je dat er nog verschillende kleuren rode papavers zijn ook; de donkerrode, een beetje bleekrode en de knalrode.
Die laatste vind ik het mooist.

Ik kijk alweer uit naar morgen, dan mag ik weer op de fiets langs onze polderwegen, jippie!

Geen opmerkingen: