donderdag 10 augustus 2017

De achterzijde

Sinds enige tijd staat er langs de weg op mijn fietsroute een kast. Bovenop een paar zonnepaneeltjes. Al even vroeg ik me af wat de functie van dat ding was, maar omdat hij duidelijk op het autoverkeer is gericht fietste ik er steeds weer langs met diezelfde vraag.

Tot ik eens een beetje snelheid inhield. En toen moest ik erg lachen.


Op de sticker bovenaan het deurtje staat 'verkeersteller - bekeurt niet

Kijk en dat is dan het voordeel van de fiets; ik heb het rustig kunnen bekijken. een automobilist raast er iedere keer voorbij en als hij het al ziet vraagt hij zich hetzelfde af als ik, maar een antwoord krijgt hij niet. Hij kan hooguit gissen naar de functie van dat ding... en met angst en beven de envelop van Interim Justitia afwachten die maar niet komt haha.

Geen opmerkingen: